Søk på siden

Invitasjon til HUGSI.green 2024 digitale event

Invitasjon til HUGSI.green 2024 digitale event

Helt siden 2019 har vi årlig delt innsikt og trender rundt tilstanden til grøntområder i byer over hele verden. Bli med når vi feirer vår femte lansering av den nye tilstandsrapporten til Husqvarna Urban Green Space Index.

Når: Tirsdag 12. november kl 16.00

Varighet: ca 45 minutter

Hvor: Digitalt event

Meld deg på graits her:  https://www.hugsi.green/2024event/?utm_medium=email&utm_term=N%2FA&utm_source=Customer%20Insights%20-%20Journey&utm_campaign=HUGSI.Green%20online%20event%202024%20-%20Invitation#msdynmkt_trackingcontext=bd9dc30d-f836-496e-9259-02f1b9b12f84

Hvorfor delta på dette eventet:

  • Få trender og innsikt om grøntområdene fra ulike kontinenter rundt om i verden. Hvor grønne er byene? Blir de grønnere?
  • Flere byer analysert enn noen gang, i år med data som dekker 344 byer og 62 land
  • Hvilke byer er natur- positive og nøytrale? Hvilke byer håndterer best urbane grøntområder og balansen mellom vekst og utvikling av byen sin?
  • Nye funksjonere vil bli presentert i løpet av det digitale eventet
  • Få en gratis kopi av HUGSI 2024 rapporten om grøntområder i byer                                           

Om HUGSI.green

Husqvarna Urban Green Space Index (HUGSI) er en AI-drevet satellittløsning som indikerer hvor grønne byer er ved å vurdere deres grønne områder og hvordan de utvikler seg. Målet er å bidra til å beskyttelse, vekst og vedlikehold av grønne områder i byer. Siden 2019 har HUGSI gjennomført årlige undersøkelser i et økende antall byer over hele verden. Byene selv søker om å bli en del av HUGSI. Alle data er tilgjengelige og publisert på www.hugsi.green.

Om Husqvarna  

Husqvarna er et varemerke innen Husqvarna Group som er markedsledere på innovative produkter av høy kvalitet og løsninger for drift og pleie av skog, park og hage. Siden oppstarten i 1689 har Husqvarna alltid hatt stort fokus på forskning og utvikling, og er en pionér innen robotgressklippere og motorsager. I foretakets produktportefølje inngår neste generasjon motorsager, trimmere, robot- og kjøregressklippere for forbrukere og profesjonelle aktører i over 100 land. Bærekraftig verdiskapning, produktinnovasjon og digitalisering fortsetter å være en viktig del av reisen videre.

Husqvarna Group, som også inkluderer Gardena og Husqvarna Construction, hadde i snitt 14 400 ansatte globalt. Netto omsetning i 2022 var 54 milliarder SEK. Les mer på https://www.husqvarna.com/no/

 

 

 

 

 

 

Våre samarbeidspartnere

Hako Norway AS Syngenta Felleskjøpet Husqvarna S48 Kress VVS COMFORT Skaaret
Jordelit
Chrisco Sport
E-Car
Gresspesialisten
EDH UTLEIE AS
SVEIN D OLSNES: ARKITEKT
AGDIR
ICL
Rain Bird Sverige AB
Global Turf Systems
Norges Golfforbund
TveitPark
Floratine Norge
GRESS SERVICE 90
Indigrow
Norsk Naturgjødsel
PGM
NIBIO
Østfold Gress
Vanning Installasjon AS
Fas-tec
Parkmaskiner
Tiurn
Turfcare
Suståne
STRAND UNIKORN
ROSENGREN&NILSSON GROUP

Gressforum

Gressforum utgis av Norwegian Greenkeepers Association. Bladet utgis kun digitalt og nyeste nummer blir lagt ut på denne websiden i aktuelt. Alle Gressforum blir lastet opp til det digitale biblioteket til Michigan State University, hvor alle utgaver fra første utgave fra 1989 finnes. Det kommer ut 3-4 nummer i året. Se alle tidligere utgaver av gressforum her.